Friday, October 8, 2010

1st.new blog.convocation day at utm


xder lah mornink sgt kn.
dah tgh hari pun
before saya nak mula merepek nie
bg lag saya peluang untuk wish pada kawan2 yg convo arinie
kongret!!!!
tue jek..mls nk panjang2..
hahahaah

ok berbalik pada cite saya
nape saya wat blog baru?
ape kene ngan blog lame tue??
dah full ke followers smpi x bley follow lg???
entry ko dah berjuta2 ke owunk komen
ke blog kene delete ngan blogspot sbb rmi flag???
ok semua tue xde mengena ok.
nmpk sgt lah ko alok nk top kn.
tp ak sure setiap post ak xpernah kot owunk benci..
kot lah..
hahahahaa
bkn ape r..
ak delete sbb ak ase mls nk blogging lg..
even rmi yg suka bace blog ak..
rmi tue maksud die ckit..
hahahaahahahah
tp lame2 bile x blogging rindu lah plak
ak senanrnya
pas delete blog lame tue
ak rajin gk tgk blog2 owunk lain..
yerlah hobi membaca katekn.
membaca gosip!!!
hahahahahhahah
btw rajin2 lah baca blog ak k
even ak pun x tahu ade ke x owunk bace...
lantok lah.ak kesah ker??

ok last week my bro convocation
nk tgk pic???
nah korunk tgk smpi lebam...

nie my mak n abah
pendek je kn abah saya
anak besar tinggi melampai.
mana dtg baka entah..
hahahahahaah

ok bkn abg sya jek konvo
pakcik saya pun...
siap hangkut 1 family..
anak die sgt lah kiut
tgk lah abg sepupu sapa..
hahahahhha


ok bdk tue bkn tido ok..
maybe silau kot...
huhuhuuhu

ok mls r upload manyak2..
dgn tenet slow nie...
xde mood nk upload lg..
so wait the next entry from ok!
nk masak r..
waktu lunch dah dekat..
masak per????
maagi sudahh!!!!!
gila sakan plakkn nk masak bagai2 ngan owunk xde kt rumah...



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home