Monday, February 28, 2011

HONEYMOON: BALI PULAU SEKSI

saja nak share dengan korang tempat percutian idaman. berangan jerlah dulu. nak pergi kemudian yer. kalau lah duit dalam bank berkepuk. memang semalam aku dah pergi.
seronok betul melihat keindahan pulau bali. orang kata bali nie kira miami asia.
malaysia ada??? jangan lah banding malaysia dengan indonesia. masing-masing ada kecantikan dan keindahan tempat pelancongan masing. terima kasih google pic kerana menjelma keindahan pulau bali ini.


woooowww!!! teruja nie nak pergi


aku minat nak belajar surfing.....kat bali dikatakan ombak dia memang tinggi dah sesuai untuk aktiviti surfing. kat malaysia memang kurang popular aktibviti nie sebab ombak tidak seperti disana. takkan nak tunggu tsunami kot.cari maut namanya tue!


kalau dah sebut miami asia.tak sah lah pelancong2 nie nak buat jemuran badan. lagi advance siap bogel lagi. tapi kat malaysia tak lepas yerk!!!


fasha sanda???? no komen



cium mulut!!!! tue jek mampu aku ungkapkan
hahaahhahahaha



ayam penyet!!!!!!! ok tue jek aku kenal makanan indon
tak kan jalan jauh2 mintak bakso pulakkan. kat malaysia bersepah kot


semestinya hotel memang terbaik.
harga sah2 lah terbaik.cuma sediakan ungkusnya saja!

sebenarnya aku buat post nie aku ada ym member aku. mula-mula cerita pasal nak pergi cosmoworld last melalut sampai nak pergi bali. rupanya hajat di hati dia nak BERBIKINI!!!!
nak lawan fasha sanda kot!!!! hahahahahahahahha


agak-agak kalau pakai macam nie kat pantai bali
mati tak semua hidupan laut dan darat di sekeliling pantai tersebut???




Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home