Sunday, October 10, 2010

bersamamu tb3:melawat bdk2 naif ditapak binaan.sila beri bantuan dan sokongan ke tabung bantuan tb3



yeah
masuk kali nie
dah 2 kali update.
jakot kot.
hahahaha
nie nk habaq skit
bru abis jahit suar yg slalu pki g site
tang lutut koyak.
nmpk mcm roker plak
roker lah sgt kn...nyanyi lagu anuar zain...justin bieber..ape kess..
hahahahahaaha
tp dah siap pun
nape x letak pic??
xder camera lah...adik hangkut g blik u die
sbok bagai nk amik pic
nk abis study dah.
ok ...disebabkn lec nk dtg..terpakse jahit
nk bli suar lain???? harapan lah saiz ak yg dahbertamabh nie
mls r....nnt dah kurus blk..longgar..xbley pki..(sgt lah mintak kaki kn..)
besok lec saya encik amirul mahu bertandang menziarahi saya
ape harapan besok??
warghhhhhhhh
nk wat terbaik..xnk hampakn mak ayah....yg penting.....peminat2.
aisyhhhh!!! merapu lg....bajek besok auditon akedemi fantasia kn..
ok berbalik cite saya td
erhmmm harap2 lah lec x tnnye mender2 yg plik
kot agk mencabar minda nk jawab..
mampuih den!huhuhuuhu
nk grad next year...xmau extend lg.
even xtend 1sem pun......tp.......SPEECHLESS~!

ok..saya nk dedicatekn ucapan nie pada kawan2 saya dah konvo..

kongret tok korunk...dah smbg degree nie buat yg d best ok..
arap2 sume jadi engineer berjaya..
insyallah!

cute boy: abg zaini..
big boy: ade pe dik??
cute boy: xder paper....tp nk dukung..
big boy: aisyhhh...gedik ssgh! meh snie.....


>> ok...sgt x sabar nk konvo next year.tp kn saya takut borunk penganugerahan yg saya isi last sem ilang.tp tengku nurzulaikha aka ika perry akan tolong saya update borunk tue sameade berstatus wujud atau HILANG!!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home