Friday, December 31, 2010

BILA DAPAT GAJI

ok disebabkan post ini tentang pergi melantak
so tak perlu kot nak hurai panjang2
tengok gambar pun dah paham apa yang nak disampaikan
ibarat belajar kimia masa nak ambil spm
cikgu pesan kalau tak tahu nak mengambarkan sesuatu dalam perkataan
buat dalam gambaran
paham lah pemeriksa itu
ok....kimia aku dapat c!
hahaahaahahahahaaahah

nama tempat melantak: DIMA (makanan arab woooo)
tips: janganlah lah makan sebelum datang ke kedai ini
pastikan perut anda dalam keadaan lapar lapar sangat
dan sematkan didalam hati mahu makan sebanyak mungkin!


perkenalkan khairul fahmi


setelah menunggu sekian lama
sampai jugak makanan kami
so macam mana???
terliuh sampai nak hisap jari kaki???



ok nie bukan seperti apa yg bermain difikiran korang
halal ok air nie.non alcohol
mak aku punye lah takut nak minum
sbb rasa air dia lain macam
ok air dari gandum kot lepas tue takda gula
tawarkan...
ibarat makan donut tanpa gula
apa rasa??
ok sedap jugak......
hahahahahaahahh



nie lah mak saya
2 kali dah dia datang makan sini
hari ini pun dia yang suggest tempat.
ok layan jerlah



mula-mula makanan sampai



ok..paham2 jerlah
erkkkkkkkk!!!!!
hahaahahhaahah

bila bajet macam nak balik
sebab tunggu last order lambat sangat
sekali



ok membazir amalan syaitan
kalau tak habis sangat lah membazirkan
bajek tak datang..rupanya datang
layakkan dipanggil pencuci mulut??
pencuci perut paling tepat!
ahahahhahahaaaah

korang tahu sebab apa aku cakap kene datang dalam perut yang lapa
nasi sangat lah banyak dan boleh cepat muak
ayam sangat lah lembut lemak lagi merdu!
memang sedap r
waa tak tipu!!!

terima kasih kepada abang aku kerana belanja kami makan
katanya naik gaji
ok next month ready!!!
hahahahaahahaahah



*nanti maher zain datang malaysia nak ajak datang makan sini lah.tapi aku rasa dia pun tak heran!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home