Wednesday, October 27, 2010

MELAKA MAJU 2010....SO APA YANG MAJU SANGAT???? MOTIF???(BAK KATE AINUR)


selamat malam sekalian.
tadi tengah dok membelek2 info kat internet
aku terjumpa info yang sangat menarik
kalau blog ak yang tedahulu.
ak penah story pasal melaka nak buat aerorail..
sistem pengankutan keretapai mcm monorail tapi jenis bergantung.
namun apakan daya.
cadangan itu tidak menjadi.
kenape xjadi yup??
ok rase aku pun xperlu jawab.ak bukan Ketua Menteri Melaka.
so selepas pengumuman penarikan cadangan pembinaan aerorail tue
so ak pun terpikir???
apakah langkah seterusnya yg diambil setelah cadangan itu dimansuh kan.
cakap negeri maju 2010.....tapi jalan bapak lah sesak kn????
masuk bandar pun kene tawaf manyak kali kalau parking takde..
so apa plan Dato Seri Wira Ali Rostam????

MRAILS TRAM(MELAKA)

mesti korang tertanya-tanya...
apa yang ada pada MRAILS TRAM tue.
so cuba korang klik sinie.
baca dengan betul fakta yang diberi.
siap ada vedio lagi tentang pelancaran projek itu.


dan disini ak pun nk upload lah beberapa pic2 ttg MRAILS TRAM(MELAKA)
mesti korang tertnye2 mcm mane bentuk mende alah nie.
even korang x tnye pun.
ak ttp anggap korang nk tahu
meh tgk.

ahhh tgk tue.siap ada lmbg negeri melaka lg..
mcm nie lah design TRAMS MELAKA
jom tgk yg lain.


nie contoh train dri negara lain...tp xsure r negara mana
ak main save jek dari forum forum
huhuhuhu
name train metro....
dah macam nama paper malaysia.


antara 3 gambar yang aku save tadi.rasa yang nie plg ak suka
sbb ape???
arghhh klu sape rajin tgk mubi2 orang putih
klu ada part mereka naik train tgh bandar....mcm tue lah train dia.
so dalam kepala otak aku skrg nie...kot macam siap TRAMS MELAKA tue.
aku dah bajek....nak naik pki baju kot bulu kat tengkok...
hahaahahahahha.....xdpt kt obersea...kt melaka pun jadilah...
(ok sape2 blogger yg bace post nie...jgn lah wat post I HATE KAKI BERANGAN!)

bila tengok negeri melaka yang semakin hari semakin berkembang ini
aku rasa sangat lah bangga....even ak bukan lahir kt melaka pun..
erhmmmmm ingt lg..1st tyme abah dpt notice kene transfer pergi melaka..
arghhhhh!!! ingt dpt kl ke ape.
ok....terima lah hati terbuka bahawa saya akan berpindah ke melaka.
ini 1st tanggapan saya ttg negeri melaka before pindah dari segamat:
1.melaka boring kot!
2.melaka takde kawan best mcm segamat kot!
3.melaka takde kdi burger sedap kt depan billion kot.(ok sah2 lah mcd lg sedap.tp dulu mcd mane femes...x melekat dihati kot!)
so semua itu hanya tanggapan....
apabila aku dah merasainya...
best kot!!!
sebab itu ada pepatah:
TAK KENAL MAKA TAK CINTA!


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home