Saturday, October 16, 2010

saya mahu siapkan report LI malam nie

arghhhh tajuk entry sgt best kn.
dah bape arinie asik cite pasal report LI
tp seyes wei
ak xder mood nk wat
tp blogging ad plak...best kot..
huhuhu
so ak dah janji pada diri..mesti siapkn jugak report nie
sbb next week deathline dye..dah takde dateline lg dah..
dgn printer xder......so nmpk nye kene lah spent ckit wit print kt cc
bapek hinggit lah kn...
xper2...last punyer keje.....tawakal saja.
tp kn saya ad cite lagi best
arinie saya dah clearkn cek saya..
so rabu nie dpt lah(lambat sggh r!!!)
so dah plan2 ap patut saya buat ngan duit elaun itu..
elaun say 4ratus
so meh tgk apa yg saya akan buat nga wit elaun tue tok bulan nie
1.bayar duit kamera(sbb aritue pinjam mak bli kamera digital..ok owunk dah pki dslr r weii!)
rm100
2.baya blik bukband rm68.arghhhh nie mesti wajib baya..malas nk tangguh2...nnt kene block..xhidup ak xde tenet..ahahhah
3.ok blan nie terlebih bajet kot....rm100 diperlukan utk servis moto..aduiii moto dah layak campak kt laut kot..tp saya besyukur ada moto tue..so dpt lah bergerak ke site even munyi moto agk memalukan dan owunk selalu pndg saya tatkala moto saya lalu disebelah mereka..sbb ape??
ok munyi agk menyampah n sakit telinga...lg skaly saya tegaskn..saya bersyukur ada moto itu
4.ok nie mmg sentiasa kene simpan n pasti ad.rm60 tok wit minyak..ok moto saya nie mmg jenis makan minyak n klu x servis mg itu padahnya....itu x dicampur dgn wit 2T lg..
ok tue bajet saya bulan nie...
eh2....kan ad blaance lg???
ok balance tue lah saya guna tok diri sendiri....btw bajek nk simpan tok baya yuran LI sem nie.
nmpk nye xlepas.....korunk kire lah sendiri bapa hinggit je tggl..
seriously....ak mmg jarang mintak kt mak abah ak....klu btl2 terdesak jek bru ak mintak..
tp klu mereka dah hulur xkn nk menolak kn...
hahahaah
ok ckup smpi snie tazkirah saya..
ok chow~!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home