Monday, October 11, 2010

pensyarah datang:kantoi duduk sekampung tapi xkenal....nampak sangat nak markah lebihkan alok....hhahahha


yeahhhh
mornink2!
pagi2 ak update nie...
smlm mls nk update.pedah lowh
pagi ad meeting nhan bos n lecturer.
pastue smbg plak masuk keje.
baguzkn saya.....tlg lah amik saya bekerja di syarikat anda skrg...
so
seperti yg saya uar2 kn smlm.
seperti saya heboh2kn smlm.
lec saya datang jugak smlm...erhmmm naseb dtg.
ade member saya kt site ganu lec kate nk mai smlm tp extend next week
xperlah saing erk...mg bawa2 sabo ler....tyme mg nnt ake tibe.
(sgt x bley bla cmpur ckp ganu n klate....hahahaha)
so aper yg dok dibincang2kn smlm...
erhmmmmm hasil meeting smlm.
ok lah..ak tgk die markh ak pun ok..hehehehehh...
pastue siap di sowh andaikan ak jadi supervisor.
then die bg situasi dan cara penyelesain nye..
arghhh! nie mmg kepakaran ak
bab2 owunk tnye soklan lain..ak jawab lain... ak mmg baguz...
talent kot....hahahahaahh
tp yg penting2
ak di interbiu di kdi mkn n plg penting lg....BKN AK YG BAYO..so jawapan nya????
lec ak BANJER!!
tp tue r..nyeesal plak cadang kedai nasi lemah kak gayah..(ok sgt x tahu nama kdi itu apa)
klu ak tahu die banjer demand kot bawa g mcd.....tripple cheese burger????hahahahh
dalam2 interbiu tue.....kantoi~~~!!!!! sekampung nye kiterounk..
hahaahah...jejak kasih kot...cube xde kamera vedio n wartawan jek..
klu x kompem banjir kdi mkn tue.....
so meeting tue berjalan dlm 1jam jek
pastue die nk plak interbiu bos..tp kejap je plak
aduii!! tp xper r....janji sume selesai..
tp plg best.
submit report 2 mggu dari skrg!!!!! arghhhh!!
amik kau!!
tp xpe.....saya akan buat cikgu!!!!(apekes???)


hai wanita2 n yg bape2 wanita2 diluar itu..
meh cnie.
saya ad prmotion tok style tudung baru
aper2 pun harga bley runding
kaler ad manyak.
klu nk ke ape...email ok.
hahhahahahahahahaahahahah



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home