Friday, November 12, 2010

BEST KE KALAU KAMPUS UNIVERSITI KITA ADA SELEBRITI....APA KO RASA ALOK....ENTAH...LAZAT KOT...LOH!!


selamat tengah hari
perghh arini sangat lah aku terasa merdeka gila
praktikal dah abis!!!! hahahahah
best kn..
6 bulan aku berkampung kat site.
kini hari2 yang aku tunggu sudah tiba

"ehh alok.xde konsert ke....party liar ke.....nk sambut ko tamat prektikal nie??"

ehh sajak r ko..nk konser2 party2 bagai plak...ingt aku nie selebritie ke ap!
ok..duduk2 kt rumah diam2 sudah..tido ke..xpun bertwitter..
hahahahhh

ok berbalik pada post di atas.
sebenarnya dapat idea bila baca 1 blog nie
die bff heliza
heliza.....heliza af tue



"xkenal lah alok..sapekah????"

ok..jap2...aku bg pic.

kenalkah anda??
ok tipu lah kalau x kenal.
sah2 lah antara hotchicks tp sopan yg perpelajaran tinggi pling femes
(saya tibai dari fanpage die...watermark pun ada pun sbgi bukti.pinjam yerk kak liza)


apa yang aku nk cakap kt sini
macam manalah life kampus selebriti2 nie kalau mereka menghadiri kuliah di kolej or universiti tempat mereka belajar??
dah bagaimana pula penerimaan pelajar2 lain apabila ada selebriti sama tempat blaja dengan mereka???
erhhmmmmmmmm
aku sendiri sebenarnya pun x tahu nk cakap mcm mana
sebab dekat universiti aku...xder plak selebriti yg blaja kt situe
xpernah dgr lagi r ada student kene kejar dengan student2 lain sbb nk mintak sain or autograf...
xpun...paling extrem...mintak cium...erkkkk!!
mmg nk kene tindakan tatatertib universiti!

tapi kalau aku dibagi peluang...
artis mana yang aku mahu dia ada kat universiti aku
ini dia wishlist aku..
hahahhahah


1.LADY GAGA

mesti korang tnye kenapa aku pilih dia
1st sbb fesyen
kalau dia ada...bley pinjam2 baju pelik2 die tue bawa g kelas
mmg sah2 lah ko alok paling top kt universiti nanti
brani kah anda pergi jumpa lecturer berpakaian sebegini??
kalau xnk repert paper...lupakan lah hasrat itu ok!

2.KIM KARDASHIAN

kalau dia blaja kat universiti aku
mmg aku amik sama course die dia lah
semangat kot nk blaja....sambil2 menatap wajah yg jelita
hahahahahh
tapi klu nk ikut bukan celebriti pun dia nie
tapi sbb rancangan tb die...
THE KARDASHIAN boom....so sebab tue femes
ok mesti rmi tnye2...apa rncgn tue??
ok...sapa yg ada astro dan melanggan E-channel
bukak saluran tue


3.DONALD TRUMP

"you fired!!!!!!!"

"ingt aku kesah kena pecat ke x???ehh aku bleh jek r blk kmpg jual goreng pisang!!"

hahahahaahah
gila ke apa ckp kt donal trumph mcm tue.
orang yg otak putus wayar jek sanggup kot ckap mcm tue
ok..kalau dia ada kt universiti aku..dan blaja kt tempat yg sama
perghhhh!!! mmg ari2 aku jumpa die

situasi: alok sedang berborak2 dengan donald trumph dekat kafe esekutif universiti malaysia pahang


alok: donald...can u share to me.....how u do u achieve that level of success now??

donald trumph:mai secawan......(erkkkk..kopi radix)

hahahahahahaha
mmg mintak penapak tol!

tapikan
klu pikir2 kn balik
selebriti ke apa ke yg masuk universiti sama dengan kita
dia tetap student biasa mcm yg lain2.
lecturer pun xkn pilih kasih dalam pemberian markah
kot pndi..ko rajin....ko active...mmg akan dpt balasan setimpal dengan usaha
tapi tue r.
klu dah pegang title selebriti
mmg kompem r ko paling top
pergi mana2..suma pandang
ko pki selekeh....kompen besok masuk paper......student2 lain report kt reporter.
ahhahahahahahaahahahah









0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home