Saturday, November 6, 2010

KEBERSIHAN ADALAH PERKARA YANG DITUNTUT DALAM ISLAM...DISEBABKAN ITU ISLAM ADALAH AGAMA YANG PLAING SUCI!



SUNDAY MORNING!!!!!
ok pagi2 saya dah bangun
even bukan bangun sebelum subuh
tapi tetap bangun kn
so semalam before tidur
kepala otak dah berpikir
"erhmmm besok pagi..mmg kene kemas bilik nie.......kipas dah bersawang dengan habuk....dan yang pasti udah beberapa malam saya tido dalam kebasahan disebabkan peluh melampau...seperti saya tgh berjoging di taman..."

mesti bilik ko mcm tongkang pecah kn alok...
mesti bilik ko tempat pembiakan tikus kan alok...
mesti bilik ko mcm tempat pelupusan sampah...

(ok...ak tulis dulu sebelum korang pikir...hahahah)

amboi...sedap mulut hangpa
beragak cikit....bukan mcm tue r
xder lah kotor sangat..cuma berhabuk2 bagai jek
tapi sebelum itu...aku nk share korunk triva nie
baru ak dapat semalam

"korang tahu x....kebanyakkan habuk2 di sekitar itu sebenarnya datang dari sel2 kulit mati badan kita"

owhhhh...yeker alok?????? x tanye pun.....hahahahahhhahaha

(ok lagi sekali saya tulis dulu sebelum korang cakap)

saya nie kerja dari pagi smpi petang
isnin hingga sabtu
xkan balik kerja nk mengemas2 bagai plak
sah2 lah penat yg melampau ...tido lagi menarik...
sebelum nenek masuk hospital last week
mmg tiap2 minggu balik kmpg
abis kerja ari sabtu petang.....mak dah siap menunggu nk balik kampung
so kadang2 tue baju pun basuh kat kampung.sebab xde masa nk buat kat rumah
so bile ada tyme free2 mcm nie lah..
boleh nk mengemas..


tengok.....bersih kn...kemas lagi d boom..
sejadah tue terletak plak....lupa nk alihkan..tapi x dosakn klu letak situe
hahaahhahah
bilik saya mmg ringkas
xperlu nk serabut2 hias2 pki
saya sangat bersyukur emak saya belikan katil empuk mcm dekat hotel
so malam2 saya mmg lena dibuai mimpi

tengok kemas kn???
sebelum nie...terabur dia...masayallah....kalah meja engineer kot.
hahahaha

nie plak bahagian wordrobe....
jenis aku x suka lipat baju bagai
yang mane bleh hanger...ak hanger....
susah r klu lipat2 nie
nnt klu nk abis pakaian kat bawah..yg atas kene angkat lu
pastue sah2 lah yg atas tue beterabur
so jalan terbaek hanger....
lagi satu mudah...
hanger tue ade roller.....
so klu nk pergi show..tolak jerk masuk dalam kete.
hahahahahahahahahaha....

bilik saya mmg xder almari
nk sowh emak bli...xsmpi ati...sempat die dah bg tilam empuk tue
nampaknyer kene r bli sendiri
xper2...saba2....masa itu akan datang
huhuhuhuhuh

_________________________________________________________

malam tadi makcik2 aku..emak n kiah
sempat mengutil karipap n buat kuih kaswi
tujuan????
untuk buat sarapan pagi nie
sah2 lah mende tue x mengeyangkan.....so nasi jugak dicari

nie nmpk sangat lah buat ketupat skaly
pakej katanya
hahahahhaah


yang mengutil sorang jek pun
lain2 tgk jer...tggu nk makan
tp mmg pun..bukan senang nk mengutil karipap guna tangan
kot guna acuan kejap jek
tp makcik saya tue mmg pndi memasak dan buat kuih
sebarang tempahan silalah kontek saya ok!


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home