Friday, November 5, 2010

PAGI YANG INDAH...PENUH KESEGARAN....TERBAIK DARI LADANG!

HAPPY SATURDAY!
ok...sebenarnya aku baru pulang dari tempat kerja
BALIK AWAL~
arghhhhh....seyes bosan gila duduk site
dengan sv plak xdtg...nmpk sgt die pun memonteng kot
hahhahahaha
pastue plak dengan suasana yang boleh menjana taik mata
so lebih baik balik rumah
tido di katil empuk sambil bermimpi2 indah
huhuhuhuhu
so ape plan ari nie alok????
rasa mcm xde mende nk buat jek
lepak rumah kot...sebab rumah pun penuh dengan sedara mara
nenek masih lagi kt hospital.
masing2 gilir2 jaga nenek
nenek saya sebenarnya x duduk kt dalam wad lg
tapi dia dpt tempat yang mcm ala2 rumah banglo lama
pastue plak keliling die ade plak pokok2 besar yang kalau tengok agk menakutkan
tp tempat itu ok jek
kawasan hospital jugak
tempat khas untuk pesakit yang memerlukan jagaan rapi
nenek saya pun dapat bilik sendiri
so kalau sedara mara datang.....muat lah nk duduk lama2 tanpa mengangu orang lain
kitaorang yang teman nenek malam2 pun siap bawa tilam bagai tido sama kat sana
yang pasti bilik itu ada aircond!!!!hahaahhahahhaha
menggulitlah mimpi smpi ke pagi hari yerk

tapi pusat jagaan itu mcm ada badi plak.
dari kami berkampung kat pusat tue...
dah 3 orang meninggal dunia
semalam aku sempat tgk mayat seorang pakcik tue yang diusung keluar dari tempat jagaan itu
btw aku xnk pikir yg mengarut2 lg mengarut
doakan nenek kembali sihat secepatnya
amin!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home