Tuesday, November 9, 2010

SARAPAN PAGI ITU PENTING BAGI SAPA YANG BERDIET.....DENGAN BERSARAPAN ADALAH CARA UNTUK MENINGKATKAN METABOLISMA BADAN...TAPI JANGAN MELANTAK BAGAI


selamat malam!!
ok post nie nk wat pagi td..
lepas tue xsempat...nk pergi kerja
then tgh hari dah tulis2....
sv kt site pggl sowh dtg balik
sah2 lah jawapan yg pasti...masuk DRAFT
so masa nie lah dapat nk
teruskan penulisan ini

erhmmmm arini aku nak share something
pagi2 saya bangun
menyiapkan sarapan untuk santapan keluarga.
heheheehehe
baguskan kan aku???? tolong lah vote lelaki pilihan untuk dijadikan suami
pada anugerah bintang popular akan datang.
tue pun kalau korang jumpa pencalonan tue
hhahahahahah
so apa yang ko masak alok pagi nie??
setakat masak air dan bancuh teo...adik aku 3 tahun boleh buat
wargh2....pergi pggl adik ko yg 3 tahun tue....boleh bancuh ke x??
klu x...mmg penapak kasut kot berbekas kt muka hang!
huhuhuhuhuhuhu

resipi: MEE GORENG MEWAH

apa yang mewah sangat?????
nama xnk kalah...bajek makanan2 orang kaya jek
hahahahahah

jom memasak bersama chef alok

panas kan minyak...pastue masukkan bawang putih..bawang merah.....dah ikan bilis..
masak sehingga garing.
kuali tue mak aku kata dari aku kecik lagi.
perghhhh layakkah masuk muzium negara????


lepas tue masukkan cili blender ala cili kisar
pastikan cili masak dengan sebetulnya
kang buat sakit perut plak

lepas tue
masuk udang,sotong,ayam dan fishcake...dan ikut korang lah apa nk tambah
warghhhh bukan main bahan rencah ko alok
meriah bagai....
sbb tue lah aku namakan mee goreng mewah
kat kedai korang ada jumpa mcm nie???
palg koman pun tauhu,,telur dan udang bapa 2 ekor jek...kalau lah 2 ekor dpt..
kot x dpt lgsg...
hahahahahahahahahah

arghhh
sesudah itu..
masukkan pulaa mee kuning yerk..
alah klu sebut mee pun mmg warna kuning....ade ker warna lain??? biru...ungu...hitam??? errrk!
untuk menjadikan hidangan ini sihat
sila lah taburkan sayur sayuran seperti sawi dan taugeh.


siap untuk dimakan
tetapi lupa plak nk snap gmbr atuk makan dengan seleranya...
tue tandanya apa????
lu pikirlah sendiri!!!
huhuhuhuhuhuhuhuhuhu

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home