Monday, November 15, 2010

ALISA...EPISOD KE SERIBU BILA??? AKU RASA LAGI PANJANG DARI BAWANG PUTIH BAWANG MERAH......







sapa kata dia tak pernah tengok sinetron dari indonesia ini???
tak payah nak kelentong aku bagai
aku percaya...kot korang tak layan..mesti pernah 1 or 2 episod tertengok kan
hahahahaahahah
aku pun takda lah layan mana pun
bagi aku sinetron dari indon ni
kalau dari mula tengok....episod akhir dah boleh agak apa yang jadi
kebanyakkan cerita-cerita dari seberang ni semua macam itu
cuba tengah-tengah jalan cerita di tambah-tambah scene yang kadang tue meleret
orang kalau tengok pun boleh menyampah


tengok..lawa ke tidak?????
tak lawa??ok..aku paham..korang jeles lah tue ngan awek aku kan
ok..alok..sebelum penapak hinggap..tolong lupakan ok!
dia nie pelakon utama yang memegang watak alisa


yang muka jambu itu pegang watak EVAN
dia dari mula asik kejar-kejar alisa jek
start alisa berpacaran dengan lelaki ini


sampailah lelaki nie pulak


tengok..3 lelaki rebut2kan alisa
korang ada lelaki buat macam tue??
hahahahah
tapi serius r...siapa2 yang follow cerita ni
aku tak boleh bayangkan ko duduk selama hampir setahun kot kat depan tv tengok sinetron nie
tapi kalau jenis aku tengok sinetron panjang2 ni
aku mula2 episod aku layan
lepas tue buat bodoh jek
agak2 ada iklan cerita baru kat tv nak ganti cerita yang sedang main itu
itu tanda cerita itu hendak tamat episod dia
so aku pun menepek lah balik tengok
huhuhuuhuh
yerlah...cerita boleh agak apa yang terjadi
kot melanguk jek tengok semua episod
macam bosan gak...sebab apa???

1.biasa kalau tengok sinetron indonesia ni...mereka suka wat shoot bila cerita nak tamat pada waktu nya buat scene orang tertanya...ehh apa jadi lepas itu erk????aduii bersambung lah plak!!!!.....dari situ menyebabkan mereka kene tengok episod selepas tue.....

2.kadang2 bila kite tengok satu episod tue..kita rasa..ahhhh ni nak abis dah ni...kene tgk smpi abis...tetibe.....rupanya ada cerita lain pulak terjadi..senang cakap..cerita meleret....kadang2 itu kita pulak jadi pengarah..ehh kenapa lah ada adegan macam itu..ehh kenapa lah cerita lain pulak jadi ini.......

berbalik pada cerita alisa ni
korang yang jenis tak ikut cerita ni pun boleh agak
last episod...mesti alisa khawin dengan evan
mudah kan
aku pun sedang tunggu bilalah last episod cerita ini.
tapi bilakah??
kita tunggu jerlah ok!



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home