Wednesday, November 17, 2010

LADY GAGA.....KAU LELAKI KE PEREMPUAN??? BOLEH SAYA BUAT CHECK-UP PADA DIRI ANDA?



LADY GAGA

siapa lady gaga ni????
adik beradik burung gagak kah??
ker sindorm penyakit gagap??

ok.salah semua tekaan anda.
memang nampak sangat kau jenis duduk bawah tempurung.takper2.dimaafkan
duduklah diam2 tatkala aku mahu memberi penjelasan

siapa tak kenal lady gaga
figura dunia yang mempunyai pengaruh dalam seni muzik yang begitu hebat.
aku ada baca dia ni boleh dikira setaraf madonna masa muda2 dulu.
aku pun tak tahu macam keadaan madonna masa dulu2
ok.sah2 lah aku tak lahir lagi.so tak perlu kot nak peningkan kepala untuk memikirkan semua itu.
pemilik nama STEFANI JOANNE ANGELINA GERMANOTTA
ok.bapak panjang nama dan pasti berbelit2 kot nak sebut nama dia.
LADY GAGA nie masa awal kemunculan memang terkenal dengan pakaian pelik
orang kata.kalau ada yang pelik kau nampak sekarang....LADY GAGA boleh pakai lagi pelik apa yang kau nampak
hebat kan??????? ok berikan tepukan gemuruh.

kiutkan rambut dia...alok agak2 kau...boleh tak kau buat rambut macam tue??
ok.....no komen!!!!

pakaian nie yang paling hot sekali bagi tahun nie
serius..tak pernah dibuat orang daging dibuat baju.
serius.dikatakan daging tak berbau langsung even ada yang duduk sebelah dia.
lagi wangi adalah
percayakah?????
tapi aku percaya.ini bukan daging korban aidiladha.
hahahaahhahahaha

aku cabar..siapa2 wanita di malaysia berani ambil gambar mcm tue????
selamba je kot tutup pakai jari.
alang2 baik buka kan
senang.hahahahahahahha

kadang2 tu.aku pun heran.macam manalah designer dapat idea buat baju2 macam tu.
adekah mereka ini jenis pelik2 sejenis baju yang direka?
erhmmmm kepala otak orang hollywood.susah dijangka
tapi yang pelik2 tue lah mempopularkan
LADY GAGA!
meh aku nak share gambar lagi

stylo??
ada berani anda memakai macam nie pergi kuliyah??
hahahahahaah
lupakan jerlah hasrat itu yerk.
tak kemana pun.
haahhaahhaahh
kalau melihat fesyen2 lady gaga.
kebanyakkan sunglass dia.
memang stylo gila
dan yang pasti ko cari kat kedai pun tak jumpa...apatah lagi kat pasar malam yang selalu korang beli tue.

btl x???
tgk sunglass die.
siapa2 pun tak boleh pakai macam tue.
hanya yang pasti
LADY GAGAY only!!!!!

kat malaysia ni pun.ada jugak terjadi pengaruh LADY GAGA
seperti penyanyi ALYA
semua orang dok sibuk
"eleh alya tue....kaki copy paste"
"ala bajek lady gaga malaysia lah tue...lady gagak boleh r"

sama ker????
erhmmm aku tengok takda lah tiru sangat kot.
tapi bagi aku kalau dia tiru pun...mungkin hanya imej
tapi takda lah 100% kot...karier dia pun dah mencanak naik
mungkin sebab imej terbaru dia
dan yang pasti...memang dia talented pun
aku suka dia....sebab dia pun CUN.
ahahahahahah
ok.satu gambat nie jek aku google sempat jumpa
tapi tengah2 google.
terjumpa pulak
gambar hanis zalikha muda2...
cun wooo
(tapi dia memang muda pun sekarang...bila kala dia tua????hahaahaah)

ok dah.cukup2 lah yer cuci mata
sambung next time plak
chow!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home