Saturday, November 27, 2010

ANN ANN....DOREAMAMUN!!!! OK..LAGU TEMA DOREMON..LAYAK TAK BAWA PERGI AUDITION AF 10???



selamat malam.ok harini aku penat betul
bertungkus-lumus hanya untuk menunjukkan aku nie rajin di kenduri kahwin anak maklong aku
selalu pergi kenduri kawin bawa perut dan terus makan
sekarang perlu membawa perut yang berlemak untuk dibakar dengan perlu menolong di kenduri tersebut..tolong percaya harini turun 1 kilogram.
'alok takda gambar ke nak share?'
ok next post.

ok.berbalik kepada tajuk post hari ini.agak korang aku nak tulis pasal apa?
'tips kurus dan kacak dan cantik'
ok aku bukan selayak untuk berbicara seperti itu.bajek HANIS ZALIKHA lah pulakkan


warghhhhh geng2 doremon!
siapa tak kenal mereka2 ini?????xknl! tolong jangan buat penipuan melampau
memang aku tak percaya.budak2 mesti tengok cerita nie
lagi pulak main waktu paling sesuai lepas maghrib
lagi liat lah anda untuk menunaikan solat maghrib mengikut waktu kan??
mengaku jerlah....aku pun macam tue.hahaahaaahahh
tapi banyak2 cerita karton aku paling suka doremon
walaupun kadang2 aku kata

'eh macam bangang jek...(tapi ketawa berdekah-dekah)'

tapi korang pun macam tue jugak kan
cerita macam tak masuk akal dan memang tak logik langsung
siapa nak percaya patung debab berwarna biru
boleh berjalan pulak tue
pastue boleh pulak ada poket ajaib..macam2 barang boleh keluar
(nak aja aku mintak blackberry dan sebuah laptop Mac)
dan pasti boleh pasang kipas mini ala2 helikopter
percayakah??????

"tak nak caya sudah....nama mak kau dollah.... ***** mak kau sebelah
hahaahahahahhahhhha
apa yang ***** tue alok?
entah! tanya lah mak korang!
haahhahahahahahha

si debab biru! hahahahhh
DOREMON
dia ni selalu menjadi penyelesaian untuk NOBITA
bila ada masalah macam2 benda lah si doremon nie keluarkan
senang cakap dimana ada doremon disitu ada nobita
sebab tue kala tengok watak nobita
dia macam tak beberapa matang kan
sebab apa?
terlalu bergantung kepada doremon.
korang jangan jadi macam tue......korang takda doremon!
setakat teddy bear buat perhiasan jerlah ok!
hahahahhhhhaaha

NOBITA
sentiasa menjadi bahan masalah kepada ibu-bapa dia
anak derhaka kot! hahhhahaahahh
sentiasa mencetuskan masalah tapi tak tahu nak selesaikan
bila doremon bagi alat untuk selesaikan masalah
sentiasa menyalahgunakan alat tersebut
akhirnya alat tersebut makan tuan sendiri
ami kau!
part paling best...masa dia menangis.perghhh memang mintak simpati
hahahhahahahah
tapi paling sikap paling aku suka pasal dia
walaupun dia nie jenis penakut jugak...tapi ada hati nak tolong orang

SHIZUKA
arghhh nie lah wanita pujaan nobita
kalau tengok cerita nie dia sentiasa ceria,baik hati dan pasti cantik
sebab tue nobita tergila2 bagai nak rak
tapi satu jek heran pasal dia nie?
mesti dalam episod ada part dia tengah mandi
heran!!!! erhmmmm
ok jangan berfikiran double meaning pulak!
hahahhahhaah



ok pic atas tue time alok gemuk
yang bawah pulak pic time kurus sebab berjoging tanpa henti
ok tipu!

gemuk=gaint
kurus=suneo

hobi mereka kerja membuli nobita
memang kalau tengok setiap episod asyik buli nobita jek
kalau sapa tengok setiap episod....giant paling takut dengan mak dia
harap badan jek besar...rupanya anak mak!
ahhaaahhhhah
yang suneo nie pulak kaki kerek
kalau ada barang baru jek
mula lah nak menayang2...........bajek macam lah orang tak boleh beli!
podah! hahahhhahah


p/s perghhh bilik hotel semua penuh.so boleh lah aku tidur seketika yerk! nite!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home