Friday, November 19, 2010

EHHH DULU KITA SAMA SEKOLAH ERK??? OWHHHH KIRA JEJAK KASIH LAH NIE??? LOLS!


sebenarnya apa yang saya nak update
ada kaitan dengan apa yang saya buat masa online facebook
masa sedang2 balas komen kat facebook
saya terdapat idea nak tulis seperti apa yang berkaitan dengan tajuk post.

korang pernah ada kawan.....mungkin dalam situasi
dulu korang sama sekolah....tapi hanya kenal pada nama dan tak pernah berborak dan yang pasti mengumpat bersama mestilah lah tak kan???
hahahahhahahahahahah

so apa yang tertulis di atas adalah perkara yang terjadi kepada aku
kisah nye macam nie
aku ada budak sekolah yang sama universiti dengan aku
tapi masa sekolah...aku kenal muka dia jek...dan nama tak tahu
tue perkara biasa sebab dia bukan budak asrama......dia duduk rumah
(ok dia 1st week jek duduk asrama sebab tak tahan duduk asrama...anak manja kot!hahaha)
so seperti biasa..time sekolah kalau terserempak jek buat senyum tanda hormat...bukan tanda mengUSHA yerk!
apabila abis sekolah semua berlalu begitu sajah.
bila kitaorang masuk universiti sama.....1st time aku jumpa dia masa nak kuar duit kat mesih withdraw.
ok kelaka kot time tue.

situasi: tempat mesin withdraw bank islam di universiti malaysia pahang

aku: ehh macam kenal budak ni.(dalam hati)

si Z: senyum-senyum kambing

so aku pun dalam situasi nak berambus dari atm tue.....tetibe pulak

si Z: ehh dulu sekolah ttj kn???(teknik tuanku jaafar)

aku:ahh....(kenal jugak dia kat aku....muka bangga....terasa top sangat...hahaha)

so sejak tue..aku ngan dia pun mula kenal antara satu sama lain
kalau masa sekolah jumpa senyum jek...sekarang kalau jumpa masa nak pergi kelas kt universiti.
boleh cakap
haiiii!!!
nak pergi mana???
takda kelas ker????
pergi kursus kawin ker????? <------ ok nie tipu!!!
ahahahahhahhahh

ok.serious dia nie jenis masuk air gak.
kalau layan ym ke...balas komen kat facebook ke...mmg boleh terbahak2 gelak.
aku pernah sekali tue...dekat berejam melayan komen dia kat facebook
gelak jangan cakap r...kompem2 sebatu dengat kot.
hahahahahahahahahaah
tapi tue r...kiteronk pun tak pernah duduk borak sama2 secara live.
ok live lah sangat...bajek tb3 wat liputan khas pulak kan!

ok nie antara komen2 masuk air dia.

nie pulak komen kiteorang pada 1 gambar
tapi malas nk print screen sekali
kang kene block pulak facebook aku oleh owner dia.
ahhahahahahhaahha



kalau tengok muka dia pun kelaka gak.
tapi korang nak usha dia....jangan harap.
dah nak kawin kot!!!
btw ZURA aku buat post khas...tribute kot(bajek primadona lah kan!hahahahaha)

sapa jumpa yuna paling chomel!
kalau anda rasa chomel.
pliz drop komen yerk!
haahahahahaahhhahaahh


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home